مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-09حوادث

دستگیری 1181 متهم به سرقت در خراسان رضوی


رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از اجرای طرح یک هفته ای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 1181 متهم به سرقت دستگیر و 1079 فقره انواع سرقت کشف شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از اجرای طرح یک هفته ای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 1181 متهم به سرقت دستگیر و 1079 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: این طرح با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت های ویژه و به کارگیری اکیپ های کار آزموده از پلیس های تخصصی به ویژه استفاده از توان ماموریتی یگان ویژه خراسان رضوی، تجسس کوپ ها و پلیس آگاهی شهرستان های تابعه با تمام توان طی یک هفته به اجرا درآمد.

شفیع زاده بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، پلیس موفق به دستگیری 1181 متهم به سرقت و کشف 1079 فقره انواع سرقت، شامل سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، سرقت وسایل خانه و اماکن خصوصی و سایر سرقت ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 1181 متهم به سرقت در خراسان رضوی

دستگیری 1181 متهم به سرقت در خراسان رضوی