مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-14دانش

سکونت گاه های فضایی آینده چه شکلی خواهند داشت؟


از سفرهای میان ستاره ای گرفته تا سفر به مریخ، کاوش در فضا توسط انسان در طول سالها یکی از مشخصه های اصلی فیلم های موفق علمی تخیلی بوده است اما مستعمرات انسان در فضا در واقعیت چگونه خواهند بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، کارشناسان فضایی ادعا می کنند که اکتشافات فضایی انسانی با فناورانی که دروازه هایی در نزدیکی زمین می سازند، آغاز خواهد شد.

آنها می گویند این دروازه ها به تعداد کمی از کاوشگران انسانی کمک می کنند تا مستعمره هایی در ماه و سپس در مریخ بسازند.

دیلی میل برای تصویر اینکه این مستعمرات ممکن است چگونه به نظر برسند، از هوش مصنوعی میدجرنی (Midjourney) برای ایجاد تصاویری از مستعمرات فضایی و فضاپیماها بر اساس این پیش بینی ها استفاده کرده است.

دیوید بارنهارت(David Barnhart)، مدیرعامل و موسس شرکت فضایی آرکیسیس(Arkisys) می گوید اکتشافات انسانی به دروازه ها و ایستگاه های مستقل در فضا بستگی دارد که کاوشگران انسانی را به مریخ و فراتر از آن می فرستند.

تصویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از سکونتگاه های فضایی آینده او در گفتگو با دیلی میل گفت: آینده ی اکتشافات انسانی به این بستگی دارد که چگونه می توانیم زیرساخت های مورد نیاز را راه اندازی کنیم، مانند زنجیره ی تامین، سکونت گاه، ذخایر مواد غذایی و غیره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت گاه های فضایی آینده چه شکلی خواهند داشت؟

سکونت گاه های فضایی آینده چه شکلی خواهند داشت؟