مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-30اقتصادي

افزایش پرونده های قاچاق سوخت در فارس/بررسی تخلف احتمالی کشتارگاه های مرغ


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ضمن اشاره به عزم جدی دستگاه های نظارتی بر کنترل بازار و ممانعت از اقدامات متخلفانه، از افزایش 170 درصدی پرونده های قاچاق سوخت طی 2 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ضمن اشاره به عزم جدی دستگاه های نظارتی بر کنترل بازار و ممانعت از اقدامات متخلفانه، از افزایش 170 درصدی پرونده های قاچاق سوخت طی 2 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.

غلامرضا سالاری سه شنبه نهم خرداد به خبرنگاران گفت:از ابتدای امسال تاکنون تعداد 1240 فقره پرونده تخلف قاچاق سوخت در شعب تعزیرات حکومتی ویژه قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه سال1401 حدود 170 درصد افزایش داشته است.

سالاری بیشترین تعداد پرونده قاچاق سوخت را مربوط به شهرستان شیراز و لار اعلام و اضافه کرد: تعداد 321 پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی شیراز و 231 پرونده هم در اداره تعزیرات شهرستان لار، بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس افزود: قاچاقچیان نیز با حکم شعب تعزیرات استان افزون بر 405 میلیارد و 477 میلیون ریال پرداخت جریمه محکوم شدند که این میزان جریمه نیز با توجه به تعداد پرونده های متشکله، افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرونده های قاچاق سوخت در فارس/بررسی تخلف احتمالی کشتارگاه های مرغ

افزایش پرونده های قاچاق سوخت در فارس/بررسی تخلف احتمالی کشتارگاه های مرغ