مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-07سياسي

بازدید رییس شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک


معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران در بازدید از بندر صیادی کوهستک در هرمزگان گفت: خدمت به جامعه صیادی و توسعه خدمات در بنادر صیادی در دستور کار شیلات ایران است و خود را خادم جامعه صیادی می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به همراه معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان  و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مدیران شیلاتی و جامعه صیادی از بندر صیادی کوهستک بازدید کرد.

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران در این بازدید با اشاره به اینکه هرمزگان در صید و صیادی و فعالیت های شیلاتی در کشور از جایگاه ویژه ای بهره مند است تصریح کرد: توسعه فعالیت های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه های مهم در دست اقدام شیلات برای این منطقه است.

سید حسین حسینی بنادر صیادی را نمادی از خدمت رسانی به جامعه صیادی خواند و گفت: تداوم و ارتقای خدمت رسانی به جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی کشور قرار داد و تاکید می کنیم همه در مجموعه شیلات سراسر کشور خادم و خدمت گذار جامعه و فعالین شیلاتی به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک

بازدید رییس شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک