مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-09سياسي

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج و معاون کنسولی وزارت خارجه چه گفته شد؟


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار معاون کنسولی وزارت امور خارجه، برخی مسائل مربوط به اعزام زائران ایرانی به عربستان و همچنین انتظاراتی که در حوزه حج و زیارت وجود دارد را یادآور و پیگیری آن را از وزارت خارجه خواستار شد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار معاون کنسولی وزارت امور خارجه، برخی مسائل مربوط به اعزام زائران ایرانی به عربستان و همچنین انتظاراتی که در حوزه حج و زیارت وجود دارد را یادآور و پیگیری آن را از وزارت خارجه خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا بیگدلی ـ معاون کنسولی وزارت امور خارجه ایران ـ که برای بازگشایی نمایندگی های سیاسی کشورمان به عربستان سفرکرده است، با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ در شهر مدینه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مسائل مربوط به اعزام زائران ایرانی به عربستان برای ادای مناسک حج، بررسی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، پیگیری انتظارات حوزه حج و زیارت به منظور تسهیل سفر زائران به سرزمین وحی، خواستار شد.

دراین دیدار که چند تن از معاونان بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، ابتدا معاون کنسولی وزارت خارجه از سفر خود به عربستان و مذاکرات انجام شده با مسؤولان عربستان گزارش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج و معاون کنسولی وزارت خارجه چه گفته شد؟

در دیدار نماینده ولی فقیه در حج و معاون کنسولی وزارت خارجه چه گفته شد؟