مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-28اقتصادي

خودروی هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه این خودرو دارای قدمت بالایی است و شرایط لازم را برای دریافت پلاک تاریخی دارد بنابراین با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی این .

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای پلاک تاریخی به خودرو هرندی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه این خودرو دارای قدمت بالایی است و شرایط لازم را برای دریافت پلاک تاریخی دارد بنابراین با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی این استان اقدامات لازم در این خصوص انجام می شود.

فریدون فعالی امروز هفتم خرداد ماه در نشست با اعضای کانون اتومبیل رانی و جهانگردی استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های گردشگری این استان یکی از مهم ترین اهداف دستگاه ها و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری است، اظهار کرد: کویر لوت، ظرفیتی مهم برای کرمان به شمار می رود که باید با همکاری یکدیگر از آن استفاده کنیم و نگذاریم فرصت ها به تهدید تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه تورهای گردشگری کرمان به مقصد کویر شهداد با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی این استان ساماندهی می شود، افزود: شهداد منطقه بکری برای حضور گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد

خودروی هرندی در کرمان پلاک تاریخی می گیرد