مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-06اقتصادي

افزایش تورم منجر به کاهش سرمایه کتابفروشان می شود


با توجه به تورم افسارگسیخته، سرمایه کتابفروش روز به روز کمتر می شود و چاره ای دیگر باقی نمی ماند؛ اما بهتر است برچسب تغییر قیمت توسط ناشر به کتابفروش داده شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب: در شرایطی که رشد سریع قیمت کاغذ باعث مشکلاتی برای ناشران در تعیین قیمت کتاب شده است، کتاب فروشان هم از این روند بی نصیب نماندند، زیرا ممکن است کتاب ماه ها و حتی چند سال در قفسه های کتاب فروشی باقی بماند.

در چنین شرایطی فروش کتابی که چند سال قبل منتشر شده است، سود زیادی برای کتاب فروش به همراه ندارد، تا جایی که گاهی کتاب فروش مجبور به صرف هزینه بیشتر برای خرید چاپ جدید کتاب می شود.

به همین بهانه در پرونده جدیدی با عنوان بررسی نبود قیمت پشت جلد و مشکلات کاغذ در قابل دسترسی و مطالعه است .

در سومین گفتگوی این پرونده سراغ مهدی حسین زادگان مدیر داخلی انتشارات ققنوس رفتیم که مشروح گفتگو با وی در ادامه می آید؛ * آقای حسین زادگان همانطور که می دانید بسیاری از کتاب ها قیمت پشت جلد ندارند و کتابفروشی ها اقدام به چسباندن برچسب با قیمت جدید می کنند نظر شما در این باره چیست.

با توجه به تورم افسارگسیخته، سرمایه کتابفروش روز به روز کمتر می شود و چاره ای دیگر باقی نمی ماند؛ اما بهتر است لیبل (برچسب تغییر قیمت) تغییر قیمت توسط ناشر به کتابفروش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تورم منجر به کاهش سرمایه کتابفروشان می شود

افزایش تورم منجر به کاهش سرمایه کتابفروشان می شود