مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:592023-06-21بين الملل

توضیح مقامات آلبانی درباره حمله به پایگاه گروهک منافقین


وزیر کشور دولت آلبانی می گوید گروهک منافقین توافق 2014 با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آلبانی ادوِرتایزر، محمد رومبولاکو ، رییس پلیس آلبانی پس از حمله نیروهای پلیس این کشور به مقر گروهک تروریستی منافقین در نشست خبری همراه با بلدی کوچی ، وزیر کشور آلبانی توضیحاتی ارائه داد.

رومبولاکو در تشریح حمله نیروهای پلیس به مقر تروریست های منافقین گفت: برخی افراد حاضر در کمپ تلاش داشتند سد راه نیروهای پلیس قرار بگیرند؛ پلیس رفته بود که رایانه هایی (کامپیوتر) که در 17 ساختمان قرار داشتند ضبط کند.

مقامات (منافقین) هم با پلیس همکاری نکردند.

به گفته رومبولاکو در جریان این درگیری 15 نیروی پلیس مجروح و 21 نفر از ساکنان اشرف 3 هم به علت جراحت های وارده از اسپری فلفلِ پلیس به بیمارستان منتقل شدند.

بلدی کوچی، وزیر کشور آلبانی هم درباره علت یورش ناگهانی پلیس به مقر گروهک منافقین افزود: مطابق توافق 2014 بین ما و اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشو ما پناهنده شدند، اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری (علیه آلبانی) این توافق را نقض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مقامات آلبانی درباره حمله به پایگاه گروهک منافقین

توضیح مقامات آلبانی درباره حمله به پایگاه گروهک منافقین