مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-06سياسي

مبارزه با فساد در شهرداری ها جزو برنامه های اصلی شوراهای اسلامی است


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ها جزو برنامه های شوراهای اسلامی است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ها جزو برنامه های شوراهای اسلامی است.

علی خلجی ظهر امروز (16 خردادماه) در جلسه شورای علنی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت و شوراهای اسلامی جلوگیری از هرگونه فساد و مبارزه با آن در مجموعه شهرداری و دولت است، عنوان کرد: یکی از گلوگاه هایی که ما در سالیان گذشته مشکل داشتیم و نگاه های سلیقه ای در آن حاکم بود، نحوه اعمال ماده 101 بود.

وی با بیان اینکه در بحث تبصره 3 ماده 101، دو کلمه تا آورده شده است، ادامه داد: همین موضوع در سالیان گذشته، سبب داشتن نگاهی سلیقه ای به این ماده و اعتراض های مردمی شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای رفع این مشکل شورای شهر زنجان دو نکته را در این طرح برای رفع تنگناها گنجانده اند، ادامه داد: یکی از این موارد بحث، ارزش ریالی این دو کلمه تا و موضوع دوم نیز برخوردهای سلیقه ای و دوگانه بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه این موضوع یکی از موضوعاتی بود که برای اولین بار در سطح کشور مطرح می شد که نگرانی هایی در این حوزه مبنی بر اینکه بر خلاف مسیر اختیارات شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد در شهرداری ها جزو برنامه های اصلی شوراهای اسلامی است

مبارزه با فساد در شهرداری ها جزو برنامه های اصلی شوراهای اسلامی است