مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-19اجتماعي

عملیات بازگشایی محور چالوس رو به پایان است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: فعالیت راهداری البرز برای بازگشایی محور کرج-چالوس ادامه دارد و تقریباً رو به پایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از جاده کرج - چالوس درباره آخرین وضیعت پاکسازی و بازگشایی این محور سیل زده اظهار کرد: پاکسازی محور تقریباً رو به پایان است و فقط در محدوده بین تونل دو الف و ب که بیشترین حجم گل و لای را داشتیم بخش از کار باقی مانده که آن هم با تلاش نیروهای راهداری در حال انجام است.

وی افزود: در سیل اخیر هشت نقطه محور آسیب زیادی دید که عملیات ایمن سازی و اصلاح این نقاط نیز بلافاصله بعد از پاکسازی و آوربرداری آغاز شد و تاکنون 80 درصد کار انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین برای ایمن سازی محور از دیروز عملیات لق گیری ترانشه و رهاسازی سنگ های معلق در محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا آغاز شده است که امروز به پایان می رسد.

زندی فر درباره وضعیت روشنایی تونل ها نیز توضیح داد: در حال حاضر روشنایی تونل ها نیز برقرار شده تا شرایط برای بازگشایی هرچه سریع تر محور هموارتر شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده تعدادی از نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات ویژه، کار شست و شوی محور را برعهده گرفته اند تا خاک و گل و لای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازگشایی محور چالوس رو به پایان است

عملیات بازگشایی محور چالوس رو به پایان است