مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-10اقتصادي

لباس کیلویی!


رییس اتحادیه پوشاک کرج در خصوص ورود پوشاک کم کیفیت با عنوان بنگلادشی یا کیلویی و 99 تومانی به کشور و فروش آن در سطح شهر توضیح داد: این پوشاک به صورت قاچاق وارد شده و امکان ندارد که ثبت سفارشی برای آن انجام شده باشد.

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه پوشاک کرج در خصوص ورود پوشاک کم کیفیت با عنوان بنگلادشی یا کیلویی و 99 تومانی به کشور و فروش آن در سطح شهر توضیح داد: این پوشاک به صورت قاچاق وارد شده و امکان ندارد که ثبت سفارشی برای آن انجام شده باشد.

اگر جنسی به این صورت در سطح شهر و بدون مجوز باشد بازرسین صنعت و معدن و مبارزه با کالای قاچاق اقدام به جمع آوری و اعمال جریمه های سنگین خواهند کرد.

میر اسماعیل صدیق در گفت و گو با ایسنا، گفت: به واسطه حذف واردات پوشاک خارجی به کشور، در صنف پوشاک هم از جهت کیفیت و هم از نظر افزایش واحدهای تولیدی ایرانی پیشرفت چشمگیری داشته ایم به طوری این واحدها حتی در حال برنامه ریزی برای صادرات هستند ولی به دلیل اینکه کشور جمعیت بالایی دارد که خود مصرف کننده خوبی برای پوشاک تولیدی است، این تولیدات جوابگوی مصرف داخلی نیست و بنا بر گفته واحدهای صنفی با مشکل تهیه و تامین جنس مواجه هستند.

در حالی که واردات می تواند این مشکل را مرتفع سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس کیلویی!

لباس کیلویی!