مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-31اقتصادي

خشکه کاری برنج در 46 هکتار از شالیزارهای مازندران اجرا شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح خشکه کاری برنج در 46 هکتار از شالیزارهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی صبح چهارشنبه در شورای کشاورزی با بیان اینکه در راستای مقابله با بحران کم آبی حوزه کشاورزی مازندران، 16 حلقه چاه در شهرستان های قائمشهر، ساری، میاندورود و بابل تجهیز و برق دار شد، ادامه داد: برای انتقال و توزیع آب به شالیزارهایی که دچار تنش آبی هستند، 3 هزار و 25 متر لوله در شهرستان های استان توزیع شد تا کشاورزان بتوانند نسبت به انتقال آب به مزارع شالیزاری اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 46 هکتار از شالیزارهای استان برنج به صورت خشکه کاری مورد کشت قرار گرفت، گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دو هکتار شالیزار در روستای حسین آباد شهرستان بهشهر به صورت پایلوت اجرای طرح خشکه کاری برنج در حال اجراست.

عنایتی کلیجی اظهار کرد: برای کاهش اثرات کم آبی و تأمین آب مزارع شالیزاری استان، تاکنون در 485 هکتار انتقال آب و آبیاری کم فشار در شالیزارهای مازندران اجرا شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای 45 هکتار آبیاری تحت فشار در مازندران از ابتدای امسال تاکنون در راستای پروژه های مدیریت بحران کم آبی در مزارع استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکه کاری برنج در 46 هکتار از شالیزارهای مازندران اجرا شد

خشکه کاری برنج در 46 هکتار از شالیزارهای مازندران اجرا شد