مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-14بين الملل

باید با زیرساخت های نظامی اوکراین مقابله کرد


سخنگوی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تأکید کرد: برای جلوگیری از حملات به مردم روسیه، باید با زیرساخت های نظامی اوکراین مقابله کرد.

- سخنگوی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تأکید کرد: برای جلوگیری از حملات به مردم روسیه، باید با زیرساخت های نظامی اوکراین مقابله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه ضمن ارزیابی اظهارات ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مبنی بر ایجاد منطقه امن و سالم در خاک اوکراین گفت که باید با زیرساخت های نظامی در اوکراین مقابله کنیم تا ایمنی شهروندان روسیه در برابر حملات کی یف تضمین شود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تصریح کرد که حملاتی از اوکراین به زیرساخت های اجتماعی و خانه های غیرنظامیان در خاک روسیه انجام شده است.

کی یف سلاح های پیچیده و دوربردی در اختیار دارد.

این در حالیست که فرمانده منطقه بریانسک در اردیبهشت ماه سال جاری از کشته شدن 2 غیرنظامی در حملات نیروهای مسلح اوکراین به روستایی در این منطقه خبر داده بود.

الکساندر بوگوماز، فرماندار بریانسک درباره این حملات گفت: متاسفانه در نتیجه حمله نازی های اوکراینی، 2 غیرنظامی کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با زیرساخت های نظامی اوکراین مقابله کرد

باید با زیرساخت های نظامی اوکراین مقابله کرد