مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-18سياسي

برنامه های سازمان بنادر برای اقتصاد حوزه دریا؛ از تامین تجهیزات تا جذب نیرو


معاون برنامه ریزی سازمان بنادر تامین تجهیزات مورد نیاز و راهبردی حوزه بندر، جذب منابع انسانی مورد نیاز و توجه ویژه به بنادر راهبردری مانند مکران را استراتژی های اصلی این سازمان در بخش اقتصاد دریا به ویژه در سال 1402 اعلام کرد.

- برنامه های سازمان بنادر برای اقتصاد حوزه دریا؛ از تامین تجهیزات تا جذب نیرو معاون برنامه ریزی سازمان بنادر تامین تجهیزات مورد نیاز و راهبردی حوزه بندر، جذب منابع انسانی مورد نیاز و توجه ویژه به بنادر راهبردری مانند مکران را استراتژی های اصلی این سازمان در بخش اقتصاد دریا به ویژه در سال 1402 اعلام کرد.

حسن بیک محمدلو در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه موضوع دریا و استفاده از ظرفیت های دریایی کشور یک موضوع چندوجهی و با مشارکت بخش های مختلف است، افزود: مطالعات نشان داده که نهادها و سازمان های مختلفی در بحث استفاده از ظرفیت های دریایی کشور مداخله دارند که در قالب وزارتخانه ها و سازمان های مخلتف خودش را نشان داده و شاید یکی از دلایلی که در سال های گذشته ما نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم، این بوده که راهبری متمرکز و سیاست گذاری منسجمی نداشتیم.

وی ادامه داد: به همین خاطر از سال 1396 مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام دستور دادند که سیاست های کلی توسعه دریامحور تدوین شود؛ این فرآیند تقریبا در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان بنادر برای اقتصاد حوزه دریا؛ از تامین تجهیزات تا جذب نیرو

برنامه های سازمان بنادر برای اقتصاد حوزه دریا؛ از تامین تجهیزات تا جذب نیرو