مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-06سياسي

تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه با چالش اعتبار مواجه است


عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به متوقف شدن پروژه قطار شهری، گفت: تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه با چالش اعتبار مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اله موسوی اجاق بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور استاندار و جمعی از مدیران مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح در حدود 15 سال پیش از سوی دولت های گذشته برای اجرا به مدیریت شهری ابلاغ شد و تاکنون اعتبارات بسیاری به آن اختصاص یافته اما به نتیجه لازم نرسیده است.

وی افزود: برنامه زمانبندی مشخصی برای تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه وجود ندارد و در بخش هایی هنوز مجوز لازم از سوی میراث فرهنگی با توجه به بافت منطقه صادر نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه کند است، تصریح کرد: ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه طی ماه گذشته آغاز شد اما نتیجه این کار مشخص نیست و ریل ها با توجه به طولانی شدن پروژه در سال های آینده در معرض تخریب است.

اجاق بیان کرد: نقدینگی لازم برای اجرای کامل پروژه وجود ندارد زیرا هزینه های مدیریت شهری بسیار زیاد است و نباید شهرداری کرمانشاه تحت فشار قرار گیرد.

وی با انتقاد از تغییرات زیاد در اجرای پروژه قطار شهری، خاطر نشان کرد: این پروژه ابتدا منوریل بود اما بعدها به دلیل کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه با چالش اعتبار مواجه است

تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه با چالش اعتبار مواجه است