مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-18اقتصادي

برق ادارات پرمصرف همدان قطع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر لزوم همکاری ادارات در پیک بار تابستان گفت: در صورتی که اداره ای مدیریت مصرف انرژی را رعایت نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز در جلسه کمیته راهبری گذر از پیک اوج بار سال 1402 با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره صمت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های استان همدان در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به مصوبه هیأت وزیران اظهار کرد: خط قرمز وزارت نیرو در مدیریت بار مراکز جمعیتی شهرها و روستاهاست که باید تداوم انرژی برق در آنها با دقت انجام شود.

علی سهرابی بیدار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای مدیریت پیک بار تابستان گفت: در این خصوص برنامه های منسجم و مدونی برای بخش های مختلف داریم.

وی عنوان کرد: سال گذشته برای بخش خانگی که زیر الگوی مصرف بودند و نسبت به سال گذشته آن کاهش می دادند طرح 5=1 اجرا شد که در راستای اجرای این طرح در همدان 14 میلیارد تومان پاداش به مشترکین پرداخت شد و 52 درصد مشترکین خانگی از آن بهره مند شدند و 91 درصد مشترکین نیز زیر الگوی مصرف بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد: امسال مشترکین در تمام سطوح مصرف اگر مصرف انرژی را کاهش دهند، پاداش می گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق ادارات پرمصرف همدان قطع می شود

برق ادارات پرمصرف همدان قطع می شود