مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-18اقتصادي

423 واحد صنعتی راکد در اصفهان به چرخه تولید بازگشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: طی یک سال اخیر 423 واحد صنعتی راکد در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیررضا نقش صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای آغاز فعالیت در استانداری اصفهان تلاش کردیم از ظرفیت های قانونی که در اختیار مدیریت استان است بیشترین استفاده را ببریم تا مشکلات حوزه اقتصادی و تولیدی استان در برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت به حداقل برسد.

وی با اشاره به نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد یا غیرفعال در استان افزود: برگزاری مستمر و مؤثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یکی از ظرفیت های قانونی استان است که تلاش کردیم در جلسات این ستاد گره از مشکلات فعالان اقتصادی استان باز شود.

نقش با اشاره به ارائه گزارش وزیر کشور به ریاست جمهوری در خصوص عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها، گفت: یک هزار و 14 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان اصفهان گزارش شده بود که در سال 1401 با احیای 423 واحد تولیدی، رتبه نخست کشور در این بخش به استان اصفهان اختصاص یافت.

رتبه نخست اصفهان در تعداد واحدهای تولیدی افزایش ظرفیت یافته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین براساس این گزارش رتبه نخست کشور در مجموع افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی با یکهزار و 472 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

423 واحد صنعتی راکد در اصفهان به چرخه تولید بازگشت

423 واحد صنعتی راکد در اصفهان به چرخه تولید بازگشت