مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-02اقتصادي

برآورد حدود 1.6 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل میانرود دزفول


یک هزار و 580 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور پیش از ظهر امروز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول در محل احداث این پل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی این پل بعد از توقف طولانی در سال 1401 در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت که با تأمین اعتبار لازم و تعیین پیمانکار عملیات تکمیل این طرح سرعت گرفته است.

خیرالله خادمی با بیان اینکه پل میانرود به طول 450 متر بر روی رودخانه دز احداث شده است، افزود: یک هزار و 580 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح برآورد شده است که پیش بینی می شود تا 2 هزار و 500 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی عنوان کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز این طرح و رفع موانع پیش روی آن پیش بینی می شود این طرح طی 18 تا 24 ماه تکمیل و اجرایی شود.

خادمی بیان کرد: بخش زیادی از طرح میانرود به هفت تپه اجرا شده است و با حرکتی جهادی می توان این طرح را در زمان تعیین شده حداکثر 2 ساله به بهره برداری رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عملیات اجرایی پل بتنی فلزی میانرود به طول 450 متر و عرض حدود 15 متر با 15 دهانه 30 متری در سال 1380 با برگزاری آیینی با حضور مسئولان ملی، استانی و محلی بر روی رودخانه دز آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد حدود 1.6 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل میانرود دزفول

برآورد حدود 1.6 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل میانرود دزفول