مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:252023-05-31اجتماعي

تشرف حدود 400 نفر زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی


همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) حدود 400 نفر از زائرین اردوزبان از کشور پاکستان به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

- مشهد ـ همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) حدود 400 نفر از زائرین اردوزبان از کشور پاکستان به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حدود 400 نفر از زائرین پاکستانی از شهرهای کراچی، لاهور، کشمیر و… در قالب کاروان زیارتی به حرم مطهر آمده و در رواق غدیر گرد هم جمع شدند و با مدیحه سرایی ذاکران اردوزبان فضای سرشار از معنویت را به وجود آوردند.

اکثر این زائران که زائر اولی هم بودند با شور و اشتیاق فراوان در این مراسم حضور یافتند و میلاد امام رضا (ع) را به ساحت ایشان تبریک گفتند.

همچنین زائران بعد از تجمع در رواق غدیر به سمت صحن و سرای حرم مطهر حرکت کرده و با مداحی و مولودی خوانی، با در دست داشتن پرچم اماکن مختلف حرم را طی مسیر کرده و فضای خاصی را در سطح حرم مطهر به وجود آوردند.

در پایان این مراسم هم زائرین اردو زبان در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر گردهم آمدند و در حالی که برخی از آنان با چشمانی اشکبار مشغول زیارت بودند، با مدیحه سرایی و خواندن سرود این میلاد خجسته را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف حدود 400 نفر زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی

تشرف حدود 400 نفر زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی