مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 20:362023-06-04اقتصادي

دو قیمت مصوب مرغ اعلام شد


مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم هر کیلوگرم مرغ زنده درب واحدهای تولیدی 52 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کنندگان 73 هزار تومان تعیین شده است که نرخ مناسبی است و باید تولیدکنندگان و بازار از این قیمت تبعیت کنند.

- ؛ ایرنا نوشت: مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اعلام اینکه برای خردادماه 120 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که بیش از نیاز کشور است، گفت: این اقدام ترمز افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار خواهد بود و با اقدامات دولت، بخش خصوصی و تشدید نظارت ها، قیمت این محصول کاهش می یابد.

محمدعلی کمالی در خصوص وضعیت بازار مرغ و تداوم گران فروشی این محصول در بازار افزود: مرغ مورد نیاز کشور تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم به طوری که مرغ گرم و مرغ منجمد در بازار عرضه می شود.

مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، علت گرانی گوشت مرغ را در بازار همچنان بالا بودن نرخ جوجه یکروزه توسط برخی شرکت ها ناشی از رفتار هیجانی تولیدکنندگان مرغ گوشتی دانست و اظهار داشت: هنوز آثار حذف گله های مادر و تولکی که در ماهای پایانی سال گذشته رخ داد، دیده می شود.

کاهش قیمت جوجه یکروزه با افزایش تولید وی تصریح کرد: کماکان قیمت جوجه یکروزه به خصوص سویه های وارداتی با نرخ های 25 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قیمت مصوب مرغ اعلام شد

دو قیمت مصوب مرغ اعلام شد