مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-31اقتصادي

همایش «عبور موفقیت آمیز از دوران اوج مصرف تابستان» در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد


همایش ائمه جماعات سراسر استان قزوین با موضوع مدیریت مصرف آب و برق و عبور موفقیت آمیز از دوران اوج مصرف تابستان در نیروگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همایش ائمه جماعات سراسر استان قزوین با موضوع مدیریت مصرف آب و برق و عبور موفقیت آمیز از دوران اوج مصرف تابستان با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیرعامل آبفا، مدیر برق منطقه ای زنجان، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی و جمعی از مسئولان در نیروگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این همایش گفت: در استان قزوین مشترکان کم مصرف خانگی 16میلیارد و هشتصد میلیون تومان و مشترکین صنعتی و کشاورزی 39 میلیارد تومان پاداش همکاری دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: در استان قزوین 40 درصد مشترکان خانگی استان که مصرف برق آنها نسبت به مصرف مشابه سال گذشته کمتر بود مشمول پاداش همکاری و همچنین تمامی مشترکین صنعتی و کشاورزی نیز پاداش همکاری دریافت کردند.

  مسعود خواجه وند اظهارداشت: چند سالی است کشور درگیر ناترازی انرژی است و تولید و مصرف همخوانی ندارد که در دولت جناب آقای دکتر رییسی با برنامه های مدون وزارت نیرو و با اقدام و عمل، برنامه های مختلفی برای عبور از بحران اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «عبور موفقیت آمیز از دوران اوج مصرف تابستان» در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد

همایش «عبور موفقیت آمیز از دوران اوج مصرف تابستان» در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد