مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-06اقتصادي

افتتاح 4 مگاپروژه در بخش کشاورزی با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با مغتنم شمردن فرصت سفر ریاست جمهوری به این استان، گفت: در این سفر چهار مگاپروژه در قالب 71 طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 10 هزار و 742 میلیارد ریال و ایجاد و تثبیت اشتغال برای 41 هزار و 316 نفر افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با مغتنم شمردن فرصت سفر ریاست جمهوری به این استان، گفت: در این سفر چهار مگاپروژه در قالب 71 طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 10 هزار و 742 میلیارد ریال و ایجاد و تثبیت اشتغال برای 41 هزار و 316 نفر افتتاح خواهد شد.

اکبر فتحی، در گفت وگو با خبرنگاران با تشریح برنامه های بخش کشاورزی سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی افزود: در سال گذشته با کمک همه فعالان بخش کشاورزی به خصوص مسئولان ارشد استان، سعی کردیم از ظرفیت سفر به نفع بخش کشاورزی کمک بگیریم، در نهایت جلسات مختلفی که هم در استان و هم در کشور اتفاق افتاد، دو هزار و 820 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی پروژه تعریف و مصوب شد.

وی ادامه داد: اعتبار پروژه های عمرانی از سه محل تامین می شود از جمله پروژه های عمرانی بخش کشاورزی که شامل پروژه های زیربنایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 مگاپروژه در بخش کشاورزی با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی

افتتاح 4 مگاپروژه در بخش کشاورزی با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی