مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-15اجتماعي

تدارک 7 فعالیت برای اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت در اردبیل


معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت:برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در فصل تابستان، - در 7 فعالیت و حوزه تدارک دیده شده است.

صفر توحیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: عمده این برنامه ها در بخش های آموزشی، تحصیلی، هنری، فرهنگی، ورزشی و فضای مجازی خواهد بود.

وی زمان شروع فعالیت های اوقات فراغت تابستان را 27 خرداد تا آخر شهریور ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: فعالیت های قرآنی و دینی کمیته امداد شامل برپایی مجالس و محافل انس با قرآن، آموزش روخوانی، ترتیل، قصه های قرآنی برای کودکان، ادعیه خوانی، جشن تکلیف، آموزش نماز و آداب آن، اخلاق اسلامی، خداشناسی و… خواهد بود.

توحیدی بیان کرد: پیش بینی می کنیم در فعالیت های قرآنی و دینی 3 هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت مشارکت کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل فعالیت های تحصیلی را در ایام اوقات فراغت یاد آور شد و گفت: در این فعالیت ها نیز قرار است 3 هزار نفر از دانش آموزان حضور داشته باشند تا از کلاس های برگزار شده آموزشی استفاده کنند.

وی افزود: در قالب این فعالیت، کلاس های تقویتی آمادگی برای آزمون تیزهوشان کنکور، پیش دبستانی، توجیه و آگاه سازی، ثبت نام در حوزه های علمیه و… پیش بینی شده که با همکاری مؤسسات علمی برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 7 فعالیت برای اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت در اردبیل

تدارک 7 فعالیت برای اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت در اردبیل