مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-20اجتماعي

همراهی کسبه همدان در ثبت جهانی هگمتانه


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از همراهی کسبه همدان در ثبت جهانی هگمتانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هادی بلاغی عصر امروز در نشست خبری پیرامون موضوع رویداد ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته اظهار کرد: از آنجا که مردم همدان با مجموعه تپه هگمتانه آشنایی نداشتند تصمیم گرفتیم تورهای گردشگری را به این اثر تاریخی روانه کنیم و ابتدا مردم و بعد مسافران را با این ظرفیت بی نظیر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه اواخر بهمن سال گذشته تورهای خودرویی و پیاده آغاز شد و ایام تعطیلات نوروز و عید فطر تمام تورها به مجموعه هگمتانه ختم شد گفت: این اقدام به طور محسوس در افزایش تعداد بازدیدکنندگان از تپه هگمتانه موثر بود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه آیین چهارشنبه آخر سال را در هگمتانه برگزار کردیم و برنامه های نوروز و عید فطر نیز در این منطقه اجرا شد افزود: تاکنون نمایشنامه خوانی، شاهنامه خوانی و موسیقی در منطقه تاریخی هگمتانه اجرایی شده و در ادامه نیز در دستور کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشن نیمه شعبان به پیاده راه اکباتان منتقل شد که شور و نشاط خاصی را در بین مردم ایجاد کرد گفت: در ادامه برنامه های مناسبت هایی نظیر عید قربان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کسبه همدان در ثبت جهانی هگمتانه

همراهی کسبه همدان در ثبت جهانی هگمتانه