مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-19حوادث

5 تن مواد پروتیینی احتکاری در نظرآباد کشف شد


با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی نظرآباد، از یک انبار نگهداری مرغ و گوشت، 5 تن مواد پروتیینی احتکار شده به ارزش 11 میلیارد ریال کشف شد.

- سرهنگ فرج الله اسدالهی در گفت ؤگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و قاچاق سازمان یافته، با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی از وجود مقادیر زیادی گوشت و مرغ احتکاری در یکی از انبارهای سطح شهر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و همکاری مأموران تعزیرات حکومتی و اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار 5 تن انواع گوشت احتکاری از قبیل گوشت مرغ، گوسفند و گوساله را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله احتکاری کشف شده را برابر نظر کارشناسان 11 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با تاکید بر استمرار طرح های پاک سازی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تن مواد پروتیینی احتکاری در نظرآباد کشف شد

5 تن مواد پروتیینی احتکاری در نظرآباد کشف شد