مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-06سياسي

«امیدآفرینی و افزایش اعتماد» ارکان اطلاع رسانی در استان سمنان


استاندار سمنان ضمن اشاره به برنامه های شورای اطلاع رسانی این استان، گفت: امیدآفرینی و افزایش اعتماد، ارکان اطلاع رسانی در استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: یکی از زمینه های تحقق حضور و مشارکت حداکثری، اطمینان بخشی و اعتماد آفرینی در خصوص اصل بی طرفی متولیان امر انتخابات در بین مردم است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابات ما مرجع تفسیر نبوده و قانون انتخابات باید به صورت دقیق و کامل اجرایی شود و این مهم ضرورت دارد تا ملاک و معیار متولیان امر قرار گیرد، افزود: برقراری امنیت انتخابات، برگزاری انتخابات سالم در سایه رعایت اصل بی طرفی و سلامت در رقابت در انتخابات توسط همگان، پایه تحقق حضور حداکثری و مشارکت است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه موفقیت های دولت سیزدهم در سال 1401 بسیار مطلوب و ارزنده است، ابراز کرد: ضرورت دارد این مهم در راستای ایجاد امیدآفرینی و افزایش اعتماد آحاد اقشار جامعه، بصورت ویژه اطلاع رسانی و باز نشر شود.

هاشمی همچنین با بیان اینکه تولید محتوا برای جامعه هدف امری حائز اهمیت است که نباید از آن غفلت کرد، بیان داشت: جلسات و اقدامات شورای اطلاع رسانی باید به صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیدآفرینی و افزایش اعتماد» ارکان اطلاع رسانی در استان سمنان

«امیدآفرینی و افزایش اعتماد» ارکان اطلاع رسانی در استان سمنان