مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-11حوادث

جاده های کهگیلویه و بویراحمد برای قاچاقچیان کالا و شوتی ها ناامن می شود


ایستگاه ایست و بازرسی ثابت در محور یاسوج_ اصفهان در منطقه میمند کلنگ زنی شد تا مسیر برای قاچاقچیان کالا و خوروهای شوتی ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کمتر روزی است که خبر تصادفات در محورهای کهگیلویه و بویراحمد از جمله محور یاسوج_ اصفهان مخابره نشود، حوادثی که بیشتر علت آن خودروهای شوتی حامل قاچاق کالا یا قاچاق انسان است.

طبق اعلام فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد 42 درصد تصادفات در استان به دلیل سرعت غیرمجاز خودروهای شوتی حامل قاچاق کالا و یا قاچاق انسان رخ داده است و با توجه به این آمار می طلبد که ایستگاه ایست و بازرسی ثابت در محورها یاسوج به اصفهان راه اندازی شود.

سرهنگ دانایار بیان کرد: براساس گزارشات 30 درصد تصادفات منجر به فوت در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه است.

راه اندازی و ایجاد این ایستگاه سال ها مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد و خانواده جانباختگان حوادث جاده ای بود و مسئولان بارهای بار راه اندازی این ایستگاه را وعده داده بودند اما هر بار به دلایلی از جمله معارضات زیست محیطی این مهم میسر نشد تا اینکه با رایزنی استاندار استان پس از مدت ها مشکل ایستگاه ایست و بازرسی رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کهگیلویه و بویراحمد برای قاچاقچیان کالا و شوتی ها ناامن می شود

جاده های کهگیلویه و بویراحمد برای قاچاقچیان کالا و شوتی ها ناامن می شود