مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03سياسي

ورود خصوصی سازی به مولدسازی املاک نظام سلامت گیلان


در نشست مشترک رییس سازمان خصوصی سازی کشور با مسؤولان نظام سلامت و همچنین اقتصادی استان پیرامون مولدسازی املاک دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبادل نظر و گفت وگو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز، نشست مولدسازی املاک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان خصوصی سازی، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شراره کاوسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، نوروزی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گیلان و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور نیز در این نشست، مولدسازی املاک را که با اذن رهبری و تأکید سران قوا در دستور کار گرفته است، فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار کرد: مولدسازی املاک، دولت را از سکون و حبس خارج می کند.

حسین قربان زاده با اشاره به ظرفیت بی نظیر املاک مولد در استان گیلان افزود: گیلان در شهرستان های رشت، انزلی و لاهیجان ظرفیت های خوبی پیرامون املاک مولد دارد که کاملاً بلااستفاده هستند و یا از وجود آن ها کمترین بهره برده می شود.

به گفته رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور، مولدسازی املاک یک فرصت گذار و محدود است که اگر به درستی از آن استفاده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خصوصی سازی به مولدسازی املاک نظام سلامت گیلان

ورود خصوصی سازی به مولدسازی املاک نظام سلامت گیلان