مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-21اقتصادي

صدور کیفرخواست برای متهمان فروش روغن با سود 66هزار میلیارد تومانی


یکی از پرونده های فساد در زنجان مربوط به فروش روغن خارج از شبکه توزیع بود که 66 هزار میلیارد تومان عاید متهمان شده که این پرونده منجر به صدور کیفرخواست شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: در راستای گلایه مندی شهروندان از حضور معتادان متجاهر در خیابان ها و پارک ها، سال گذشته نخستین کمپ ماده 16 بانوان در زنجان راه اندازی شد و خدمات رایگان ترک اعتیاد به آن ها ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک هزار معتاد متجاهر در زنجان شناسایی شده و این رقم شناور است، افزود: امسال هم تصمیم داریم که کمپ ماده 16 آقایان را راه اندازی کنیم تا مراحل بازپروری آن ها انجام شود و امیدواریم پیش از پایان تابستان این کمپ به بهره برداری برسد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با تأکید بر اینکه در حوزه جرائم خشن برخورد ما صریح و قاطع است، ابراز کرد: در این راستا نیز اقدام به شناسنامه دار کردن اراذل اوباش کردیم و با پیگیری های انجام شده در سال 1401 هیچ جرم خشنی که اتفاق بیفتد و نتوانیم متهم را دستگیر کنیم، نداشتیم.

وی اجرای احکام قطعی حقوق عامه اعم از تغییر کاربری غیرمجاز و پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز را مهم خواند و گفت: در سال گذشته 320 حلقه چاه غیرمجاز پلمب شد و امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای متهمان فروش روغن با سود 66هزار میلیارد تومانی

صدور کیفرخواست برای متهمان فروش روغن با سود 66هزار میلیارد تومانی