مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-19ورزشي

معرفی 30رشته اعزامی به بازی های آسیایی/ریزش احتمالی در بخش بانوان


در فاصله سه ماه مانده تا بازی های آسیایی هانگژو، فهرست رشته های اعزامی به این بازی ها با انتخاب 30 رشته نهایی شده است اگرچه باوجود تاکید بر حمایت از بانوان، - احتمال ریزش دراین بخش وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازی های آسیایی و نتیجه گیری در این بازی ها به قدری برای ورزش ایران اولویت است که بررسی وضعیت رشته های مختلف برای اعزام به آن، یکی از رئوس کار کمیته ملی المپیک بعد از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید (شهریورماه 1401) شد، به ویژه با در نظر گرفتن فاصله یک ماهه باقی مانده تا زمان بازی ها.

بررسی ها در تمام جلسات با محوریت اعزام کاروان کیفی در کنار حمایت از بخش بانوان انجام و منجر به نهایی شدن 30 رشته (در ماده یا بخش های مختلف) شده است.

اعزام ورزشکاران این رشته ها حتی در یکی از نشست های اخیر ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک مصوبه اعضای ستاد را گرفت و بر همین اساس ثبت نام آنها در کمیته برگزاری بازی ها هم انجام شده است با این حال همچنان احتمال تغییر و جابه جایی در رشته های اعزامی دارد.

حذف احتمالی دو تیم بانوان البته با توجه به ملاک تعیین شده برای حضور در این دوره بازی های آسیایی مبنی بر تمرکز بر مدال آوری و نتیجه گیری، اضافه شدن رشته یا ماده یا بخش جدید (آقایان و بانوان) به این فهرست خیلی بعید به نظر می رسد؛ کمااینکه با توجه به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30رشته اعزامی به بازی های آسیایی/ریزش احتمالی در بخش بانوان

معرفی 30رشته اعزامی به بازی های آسیایی/ریزش احتمالی در بخش بانوان