مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03ورزشي

ملی پوشان پاورلیفتینگ در قم اردو خواهند زد


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان از 17 الی 20 خردادماه به میزبانی استان قم برگزار می شود.

- مجید تلخابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: مدتی پیش درخواست میزبانی از تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان را به فدراسیون ارسال کردیم، پس از هماهنگی و جلساتی که بین هیات بدنسازی استان قم و فدراسیون کشوری صورت گرفت درنهایت مقرر شد اردوی آماده سازی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران برای حضور در مسابقات کلاسیک قهرمانی جهان، به میزبانی استان قم برگزار شود.

وی افزود: این اردو از تاریخ 17 تا 20 خردادماه با حضور 7 ورزشکار، 2 مربی و 2 داور برگزار خواهد شد، مسابقات کلاسیک قهرمانی جهان نیز از تاریخ 21 الی 27 خردادماه به میزبانی کشور مالت برگزار می شود.

رییس هیات بدنسازی استان قم تصریح کرد: میزبانی از مسابقات کشوری و اردوی تیم های ملی از هرجهت به نفع ورزشکاران، داوران، مربیان و.

استان است، مسائل و نکاتی که در این دوره ها مطرح می شود همانند برگزاری استاژ های فنی است.

تلخابی ابراز کرد: از همان روز اول تاکید ما در هیات بدنسازی استان قم گرفتن این میزبانی ها بود که تا به امروز عملکرد خوبی در این موضوع داشتیم، فدراسیون نیز با ما همکاری خوبی دارد و امیدوارم این تعامل ها همواره به نفع خانواده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان پاورلیفتینگ در قم اردو خواهند زد

ملی پوشان پاورلیفتینگ در قم اردو خواهند زد