مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-16حوادث

کشف محموله 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق در نطنز


فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف محموله لاستیک و موتورسیکلت قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عازم شمال کشور بود خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که به سمت شمال کشور در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی اتوبوس مسافربری را مورد  بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات 25 حلقه لاستیک خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی و گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند،کشف شد.

کریمی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق در نطنز

کشف محموله 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق در نطنز