مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-12سياسي

تداوم راه شهیدان منجر به تولید اقتدار و امنیت کشور می شود


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهادت مدافع امنیت «محمد قنبری» در ایذه را تسلیت گفت و تاکید کرد که تداوم راه شهیدان به تولید اقتدار، - اهواز - نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهادت مدافع امنیت محمد قنبری در ایذه را تسلیت گفت و تاکید کرد که تداوم راه شهیدان به تولید اقتدار، امنیت و تلاش برای حفظ وحدت منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عباس کعبی با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری در ایذه را تسلیت گفت.

در این پیام بیان شده است: این بار شهید سروان محمد قنبری رضوان الله تعالی علیه در حال مأموریت تأمین نظم، آسایش و امنیت مردم؛ شهید گردید و به یاران شهیدش پیوست.

پیام تسلیت آیت الله کعبی به مناسبت شهادت سرگرد قنبری در این پیام تاکید شده است: تداوم راه شهیدان به تولید اقتدار، امنیت و تلاش برای حفظ وحدت و همدلی و مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان و خدمت به مردم و توجه به دو امر مهم ایمان و امید آفرینی و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله است.

در این پیام آمده است: شهادت این شهید سرافراز اسلام و وطن را به مردم مؤمن و انقلابی شهرستان های ایذه، باغملک، صیدون و خوزستان قهرمان و یاران وهم رزمان شهید در نیروی دلاور انتظامی خوزستان و بویژه خانواده معظم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم راه شهیدان منجر به تولید اقتدار و امنیت کشور می شود

تداوم راه شهیدان منجر به تولید اقتدار و امنیت کشور می شود