مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:462023-06-10اقتصادي

برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی فیروزکوه، 38 میلیارد تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به دنبال وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه و بروز آسیب به بخش کشاورزی استان، جبرییل برادری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ضیاالدین کاظمی دینان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، امین روشنی مدیر آب و خاک استان و ولی اله حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باحضور در روستاهای سیل زده شهرستان فیروزکوه به بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان و برآوردهای خسارات ناشی از سیل به دامداران و کشاورزان این منطقه پرداختند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص میزان خسارات وارده اظهار کرد: متاسفانه سیل اخیر باعث ایجاد خساراتی در زراعت های گندم و جو، یونجه، باغات سیب و گردو، مزارع سبزی و صیفی، دام های سبک و انبارهای علوفه و تاسیسات دامداری ها، نهرهای کشاورزی و یک واحد مرغداری و پرورش ماهی شده که در حال بررسی میزان خسارت هستیم.

80 تن نهاده دامی برای این مناطق تامین شده و توزیع می شود وی ادامه داد: باتوجه به این خسارات و نیاز عشایر و دامداران به تامین خوراک دام، 80 تن نهاده دامی برای این مناطق تامین شده و توزیع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران هم چنین از آغاز عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات خبر داد و بیان کرد: این پروژه ها با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی فیروزکوه، 38 میلیارد تومان است

برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی فیروزکوه، 38 میلیارد تومان است