مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-20سياسي

یکدست سازی فهرست نویسی منابع خطّی بررسی شد


سومین کارگروه تخصصی «سازماندهی منابع خطّی و نادر» با موضوع یکدست سازی فهرست نویسی منابع خطّی با حضور نمایندگانی از مجمع کتابخانه های بزرگ کشور (مکتب) برگزار شد.

- سومین کارگروه تخصصی سازماندهی منابع خطّی و نادر با موضوع یکدست سازی فهرست نویسی منابع خطّی با حضور نمایندگانی از مجمع کتابخانه های بزرگ کشور (مکتب) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگروه تخصصی سازماندهی منابع خطّی و نادر با موضوع یکدست سازی فهرست نویسی در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

در این کارگروه تخصصی موضوعاتی چون چگونگی یکدست سازی فهرست نویسی، استانداردسازی فهارست از جمله تهیه کاربرگه استاندارد، اولویت های فهرست نویسی، چگونگی دستیابی به اطلاعات بین المللی و ورود به سیستم وب معنایی در حوزه فهرست نویسی، ضرورت تدوین دایره المعارف نسخ خطّی، توجه به فهرست نگاری آنلاین و تسهیل دسترسی به منابع برای فهرست نویس از جمله مباحثی بود که توسط هریک از کارشناسان و متخصصان در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

در کارگروه تخصصی سازماندهی منابع خطّی و نادر ابوالفضل حسن آبادی مدیر مخطوطات کتابخانه مرکزی موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، فریبا افکاری دبیر شورای کتابخانه های دانشگاه تهران، محمود نظری کارشناس مسئول اشاعه و اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکدست سازی فهرست نویسی منابع خطّی بررسی شد

یکدست سازی فهرست نویسی منابع خطّی بررسی شد