مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-15اقتصادي

جزییات ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد


بر اساس اعلام معاونت اشتغال وزارت کار، در سال گذشته بیش از یک میلیون و 300 هزار فرصت شغلی و خدمات اشتغال در سامانه رصد ملی به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی راه اندازی شده و از طریق آن، عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال و شناسایی آمار بیکاران و شاغلان و فرصت های شغلی موجود مشخص می شود.

این سامانه هم اکنون روی سایت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و آمار و اطلاعات مربوط به اشتغال هر دستگاه و تعداد شاغلان در سطح استانی و شهرستانی در آن بارگذاری می شود.

فرصت های شغلی موجود به طور روزانه در سامانه رصد می شوند تا ضمن در دسترس بودن اطلاعات، بهره برداری مطلوب از نتایج آمارگیری در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها صورت گیرد.

سامانه رصد اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرده و افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

در همین راستا محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار به تازگی جزییاتی از وضعیت خدمات اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد اشتغال ارائه کرده و از ثبت یک میلیون و 380 هزار فرصت شغلی و خدمات اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد

جزییات ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد