مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-09سياسي

توکل به خدا و امید به آینده موجب پیشرفت کشور می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاثیرگذاری حرکت الهی امام راحل(ره) بر امت اسلامی و جامعه بشریت، توکل به خدا و امید به آینده موجب پیشرفت کشور خواند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تاثیرگذاری حرکت الهی امام راحل(ره) بر امت اسلامی و جامعه بشریت، توکل به خدا و امید به آینده موجب پیشرفت کشور خواند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز جمعه نوزدهم خردادماه در حطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد ضمن سفارش به رعایت تقوی الهی، اظهار کرد: ذکر خدا و توجه و یاد کردن خداوند، نور الهی را در وجود انسانها ایجاد می کند و شیاطین و هوسها از دل آنان بیرون خواهد کرد و همین دوری از گناهان باعث رشد و تعالی انسانها خواهد شد.

وی افزود: برای خدایی شدن دلها باید خداوند را در همه حال یاد کرد و در مسیر الهی قرار گرفت چرا که غفلت از یاد خداوند در واقع غافل شدن از اصل خودمان و دور شدن از عنایات خداوندی است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به سالروز صدور فرمان امام راحل(ره) درخصوص تشکیل انقلاب فرهنگی، گفت: امام رضوان الله تعالی معتقد بودند که تحصیل و آموزش در کشورمان باید اسلامی باشد و از غرب زدگی و آموزش های استعمار و استبدادی که کشور را تا لبه پرتگاه سقوط کشانده بود، نجات یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل به خدا و امید به آینده موجب پیشرفت کشور می شود

توکل به خدا و امید به آینده موجب پیشرفت کشور می شود