مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-02سياسي

«بداخلاقی» جامعه را به عقب می راند/ باید از پیامبر اخلاق را آموخت


سرپرست حجاج کشورمان با بیان اینکه در کانون اخلاق باید از پیامبر اکرم (ص) درس اخلاق آموخت، گفت: آنچه در جامعه می تواند اثرگذار باشد اخلاق است و آنچه جامعه را به عقب می راند بد اخلاقی است.

- سرپرست حجاج کشورمان با بیان اینکه در کانون اخلاق باید از پیامبر اکرم (ص) درس اخلاق آموخت، گفت: آنچه در جامعه می تواند اثرگذار باشد اخلاق است و آنچه جامعه را به عقب می راند بد اخلاقی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسم روحبخش دعای کمیل این هفته که در هتل مدینه الجدیده یکی از هتل های مجاور مسجدالنبی با حضور سرپرست حجاج ایرانی ومسئولان حوزه حج و زیارت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدلفتاح نواب با اشاره به انتظار 16 ساله زائران برای تشرف به سرزمین وحی ابراز امیدواری کرد که حجاج با حج مقبول به کشور بازگردند و باریتعالی این سفر معنوی را روزی همه عاشقان و علاقمندان بگرداند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده زائران در جوار بیت الله الحرام اعمال عمره تمتع را انجام خواهند داد، فرارسیدن سالگرد ارتحال امام امت(ره) در هفته آینده را یادآور شد و تصریح کرد: امام راحل درس های فراوانی به ملت ایران و مسلمانان داد.

وحدت را برای امت اسلامی به ارمغان گذاشت و حج ابراهیمی را در جامعه اسلامی تدریس کرد و درس ما می توانیم را به همه ملتهای اسلامی تلقین و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بداخلاقی» جامعه را به عقب می راند/ باید از پیامبر اخلاق را آموخت

«بداخلاقی» جامعه را به عقب می راند/ باید از پیامبر اخلاق را آموخت