مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:112023-05-29سياسي

لایحه ارتقای سلامت نظام اداری با الهام از فرمان 8 ماده ای تصویب شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی پورکاظم شایسته،در نخستین جشنواره فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق تمایل خود را برای استفاده از همه ظرفیت ها از جمله مطالبه گری و پاسخگویی اعلام کرده است، و ما باید بتوانیم از تمام ظرفیت های قرارگاه در جهاد تبیین و در سایر شئون مبارزه و تبیین مبارزه از جهت فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی با اشاره به یکی از 8 فرمان مقام معظم رهبری افزود: تبلیغات هوشمندانه جزو اصول فرمان است و قاچاق می تواند چند هزار شغل سالم را از بین ببرد و ما بایستی در مبارزه با قاچاق به مرز و جغرافیا و به یک جای مشخص متمرکز نشویم.

  معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی خوشبختانه طی سال های گذشته در مبارزه با قاچاق توانسته است به یک مهار نسبی برسد و در همین دولت 47 درصد سامانه ها پیشرفت عملیاتی انتقال داده ها صورت گرفته است.

شایسته به چالش های موجود در مبارزه با قاچاق اشاره کرد و گفت: چالش اول از نظر جغرافیایی و از نظر کالایی است، چالش دوم افکار و نگرش مسئولان، چالش سوم وجود تقاضای گسترده برای خرید و مصرف کالای قاچاق در کشور، و ناکارآمدی و مشکلات زیر ساختی نظام تجارت خارجی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه ارتقای سلامت نظام اداری با الهام از فرمان 8 ماده ای تصویب شده است

لایحه ارتقای سلامت نظام اداری با الهام از فرمان 8 ماده ای تصویب شده است