مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-07بين الملل

سناتور آمریکایی: دولت بایدن در مقابل ایران گرفتار شده است


سناتور جمهوری خواه آمریکایی با اشاره به نزدیک شدن تاریخ یکی از بندهای غروب برجام در زمینه برنامه موشکی ایران، گفت که دولت بایدن تا کنون نتوانسته است به استراتژی گسترده ای در قبال ایران برسد.

- سناتور جمهوری خواه آمریکایی با اشاره به نزدیک شدن تاریخ یکی از بندهای غروب برجام در زمینه برنامه موشکی ایران، گفت که دولت بایدن تا کنون نتوانسته است به استراتژی گسترده ای در قبال ایران برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سناتور جیم ریش، یک عضو جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در صفحه توییترش به تحریم افراد و نهادهای مرتبط یا برنامه موشکی ایران واکنش نشان داد.

ریش، با یادآوری این که ممنوعیت ها علیه موشک های بالستیک ایران در ماه اکتبر سال جاری میلادی منقضی می شوند، گفت: به غروب خطرناک دیگری از برجام نزدیک می شویم.

منظور سناتور آمریکایی از غروب خطرناک دیگری از برجام به این موضوع است که توافق هسته ای(برجام) و قطعنامه 2231 شامل محدودیت های هسته ای و غیرهسته ای برای ایران بود.

برخی از این محدودیت ها تاریخ انقضای معینی دارند که مقامات و رسانه های غربی از آن به عنوان بندهای غروب (Sunset Clauses) برجام یاد می کنند.

ایران در مهر 1394(اکتبر 2015) به طور رسمی توافق هسته ای را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: دولت بایدن در مقابل ایران گرفتار شده است

سناتور آمریکایی: دولت بایدن در مقابل ایران گرفتار شده است