مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-30سياسي

آمادگی سپاه و بسیج برای نقش آفرینی در برگزاری مراسم سالگرد امام


سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.

- سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها اشاره فرموده اند که امام همواره مردم را ولی نعمت مسئولان نظام معرفی می کرد و ملت نیز با جان و دل به نیازهای انقلاب و کشور پاسخ مناسب می داد و امروز هم چنین است و در هر میدانی که این نیاز احساس می شود، اقشار و آحاد مختلف مردم فهیم، آگاهانه عمل کرده و پای کار انقلاب هستند.

شریف، وحدت ملی و هوشیاری برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمن را نیاز راهبردی دائمی کشور دانست و با تأکید بر عزم و اراده راسخ ملت شریف ایران در ناکام سازی جریان های معاند و ضد انقلاب یادآور شد: به فضل الهی حضور پرشور آگاهانه و انقلابی ملت ایران در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در سراسر کشور به ویژه مراسم روز 14 خردادماه تهران نشان خواهد داد که ایران و ایرانی راه امام را فراموش و یا گم نکرده است و با نصب العین قرار دادن میراث گرانقدر امام عزیز یعنی ولایت فقیه لحظه ای از آرمان ها و درس های او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه و بسیج برای نقش آفرینی در برگزاری مراسم سالگرد امام

آمادگی سپاه و بسیج برای نقش آفرینی در برگزاری مراسم سالگرد امام