مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-28سياسي

نیروهایی تربیت کنید تا در مدل کار جهادی مشارکت کنند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از کار جهادی به نوعی کادرسازی است و باید نیروهایی تربیت کنید تا به مدل کار جهادی مشارکت کنند.

- آیت الله محامی در دیدار اعضای قرارگاه شهید حاج محبعلی فارسی عنوان کرد؛ نیروهایی تربیت کنید تا در مدل کار جهادی مشارکت کنند ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از کار جهادی به نوعی کادرسازی است و باید نیروهایی تربیت کنید تا به مدل کار جهادی مشارکت کنند.

آیت الله مصطفی محامی در دیدار اعضای قرارگاه مردمی سردار شهید حاج محبعلی فارسی عنوان کرد: عمر انسان می تواند در عرصه های مختلفی صرف شود اما فردا روز حسرت است و ناراحتیم که چرا کار خیری نکردیم و کسی که در این جهت توفیق داشته نیز حسرت می خورد که چرا کار خیر بیشتری انجام نداده است و حال شما که توفیق صرف عمر در راه خدمت به مردم پیدا کرده اید باید خداوند متعال را شکرگزار باشید.

امام جمعه زاهدان به بیان چند نکته پرداخت و افزود : اقدامات خیریه و کمک رسانی باید به خانواده های نیازمند از کار افتاده باشد زیرا در غیر این صورت باعث گسترش فرهنگ مساعده گیری و آسیب وارد شدن به فرهنگ کار خواهد شد.

آیت الله محامی بیان داشت: در اقدامات عمرانی نکته مهم به کارگیری خود اهالی محل است و انجام رایگان آن اثر سوء تربیتی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهایی تربیت کنید تا در مدل کار جهادی مشارکت کنند

نیروهایی تربیت کنید تا در مدل کار جهادی مشارکت کنند