مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 01:102023-06-20اقتصادي

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت


طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر پاسالار عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال اظهار داشت: جمعیت استان بوشهر تا پایان اردیبهشت به یک میلیون و 203 هزار و 188 نفر رسید که از این تعداد 53 درصد را مردان و 47 درصد را زنان تشکیل می دهند و 71.

5 درصد از جمعیت استان در شهرها ساکن هستند.

وی از ثبت 99،7 درصدی وقایع ولادت و وفات در مهلت قانونی در این استان خبر داد و تصریح کرد: به دلیل هم گرایی و وحدتی که بین دستگاه های مرتبط با ثبت احوال در استان صورت گرفته است به این میزان از ثبت وقایع در مهلت قانونی دست یافته ایم.

شیب ملایم تر کاهش ولادت در استان مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ثبت اطلاعات و داده های بهنگام و کامل را در ارائه آمارهای متقن ضروری عنوان کرد و افزود: هر چه اطلاعات دقیق تری در اختیار داشته باشیم می توانیم با تجزیه و تحلیل های کاربردی داده های بهتری را در اختیار برنامه ریزان قرار دهیم تا مثمر ثمر واقع شوند.

پاسالار با اشاره به شیب ملایم تر کاهش ولادت در استان، گفت: روند ولادت طی پنج سال اخیر کاهشی بوده است ولی خوشبختانه شیب آن کمتر شده؛ به طوری که در سال 1401 به کمترین میزان کاهش در پنج سال اخیر رسیده ایم و امیدواریم با این روند در دو سال آینده این میزان کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت

تعداد ازدواج ها در استان بوشهر 20 درصد افزایش یافت