مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-17ورزشي

خرابه تحویل هیات تنیس روی میز هرمزگان شده


مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور گفت: ستاد کرونا بعد از پشت سر گذاشتن دوران خطرناک این بیماری، یک خرابه تحویل هیات تنیس روی میز استان داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، میدیا لطف الله نسبی عصر امروز با تاکید بر این مطلب که سالن اختصاصی تنیس روی میز ورزشگاه 7 تیر بندرعباس نیازمند تعمیر اساسی است، خاطر نشان کرد: سالن تنیس روی میز به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدت دو سال تعطیل و در اختیار ستاد کرونا بود که این امر تنها در شهر بندرعباس برای تنیس روی میز اتفاق افتاد و با گذشت دو سال از زمان کرونا یک خرابه تحویل هیات تنیس روی میز استان شده و هیچ کس نیز در این خصوص جوابگو نیست.

وی با استمداد از نمایندگان مجلس و صنایع بزرگ استان تصریح کرد: هوا بسیار گرم است و سالن تنیس سیستم خنک کننده سالن جوابگوی گرما نیست و در این خصوص از صنایع استان نیز جلسه گرفتند و قول همکاری دادند اما خبری نشد که می طلبد نمایندگان مجلس کمک کنند تا وضعیت تنیس روی میز استان که سالیان گذشته در لیگ برتر تنیس روی میز بازی حضور داشتند، بهتر شود.

  این مربی که از یکم بهمن ماه سال گذشته تاکنون کار آموزش استعدادهای تنیس روی میز استان هرمزگان را بر عهده دارد، اضافه کرد: بچه های هرمزگانی استعدادهای بسیار خوبی دارند و در رده های پایه نیازمند حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابه تحویل هیات تنیس روی میز هرمزگان شده

خرابه تحویل هیات تنیس روی میز هرمزگان شده