مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-06سياسي

شهردار تبریز: 70 درصد پروانه های صادرشده در کلانشهرها تمایل به انصراف دارند


شهردار تبریز با انتقاد از افزایش تعرفه بیمه تامین اجتماعی در صدور پروانه های ساختمانی، تصریح کرد: در صورت تداوم این موضوع پروانه های صادر شده شهرداری فسخ و مالکان انصراف می دهند به طوری که طبق ارزیابی های صورت گرفته 70 درصد پروانه های صادرشده در کلانشهرها .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در جلسه هم اندیشی مشترک با نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: علی رغم قول اولیه دولت مبنی بر دخیل کردن شهرداری ها در این قانون، هنوز راه به جایی نبرده ایم.

شهرداری ها در این قانون محدود شده اند و برای مثال افزایش بیش از 4 درصدی سهم مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها تعلق نمی گیرد.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری طی مهرماه امسال، گفت: سعی داریم این همایش را تنها محدود به تبریز نکرده و امیدواریم یکی از سران قوا برای سخنرانی حضور داشته باشند.

هوشیار با انتقاد از افزایش تعرفه بیمه تامین اجتماعی در صدور پروانه های ساختمانی، تصریح کرد: در صورت تداوم این موضوع پروانه های صادر شده شهرداری فسخ و مالکان انصراف می دهند به طوری که طبق ارزیابی های صورت گرفته 70 درصد پروانه های صادرشده در کلانشهرها تمایل به انصراف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: 70 درصد پروانه های صادرشده در کلانشهرها تمایل به انصراف دارند

شهردار تبریز: 70 درصد پروانه های صادرشده در کلانشهرها تمایل به انصراف دارند