مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-21سياسي

یکجانبه گرایی و هژمونی آمریکا نفس های آخر را می کشد


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصحاب رسانه با تحلیل درست وقایع ضمن تبیین کامیابی ها و ناکامی ها وظیفه دارند، بدون حب و بغض، - خطراتی که از ناحیه دشمن برای سیاه نمایی از اوضاع کشور ترسیم شده را گوشزد کنند.

مردم باید بدانند که یکجانبه گرایی و هژمونی آمریکا نفس های آخر را می کشد و جمهوری اسلامی ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت از جایگاه برجسته منطقه ای و جهانی برخوردار است.

سردار ابوالفضل شکارچی عصر سه شنبه 30 خرداد در نشست صمیمی با مدیران و مسئولان رسانه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژهای مستحکم و تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه های مذهبی، بزرگان زیادی را در ادوار مختلف تاریخی به کشور معرفی کرده و در بزنگاه های خاص به خوبی نقش تاریخی خود را بازی کرده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان، تاریخی سراسر عزت و مقاومت دارد، افزود: فهرست بلندبالای مشاهیر و بزرگان آذربایجان در قبل و بعد از انقلاب، تردیدی باقی نگذاشته است که این استان از چه موقعیت خطیری برخوردار است.

سردار شکارچی اضافه کرد: تنها اشاره به مشاهیری چون علامه محمدتقی جعفری، علامه طباطبایی، قاضی طباطبایی، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، استاد شهریار کافیست تا بدانیم این بزرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکجانبه گرایی و هژمونی آمریکا نفس های آخر را می کشد

یکجانبه گرایی و هژمونی آمریکا نفس های آخر را می کشد