مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-04ورزشي

مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی برگزار شد


مسئول برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی استان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به میزبانی خانه شطرنج بجنورد برگزار شد.

- بجنورد- مسئول برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی استان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به میزبانی خانه شطرنج بجنورد برگزار شد.

فهیمه صدقیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به میزبانی خانه شطرنج بجنورد برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 48 بازیکن در 8 دور به روش سویسی به صورت روید با تایم 10 دقیقه و 5 ثانیه پاداش برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در پایان این رقابت ها عرفان احمدی (شیروان)، عباس رضاپور (بجنورد)، ملیحه احمدی (شیروان)، سروش رمضانی (بجنورد)، و محمد مهدی هجرتی (بجنورد) به ترتیب مقام های اول تا پنجم جدول این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

صدقیانی بیان کرد: در رده سنی زیر 14 سال دختران و پسران نیز مبینا الهی از شیروان و محمد امین امینی از بجنورد مقام های اول را به دست آوردند و در رده سنی زیر 10 سال نیز آرین احمدی از بجنورد مقام نخست را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی برگزار شد

مسابقات شطرنج قهرمانی خراسان شمالی برگزار شد