مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-12سياسي

فعالان زکات استان بوشهر تجلیل شدند


مراسم تجلیل از فعالان عرصه زکات استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عصر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: جایگاه استان بوشهر در عرصه وصول زکات برتر است.

عباس روشن گفت: زکات وصولی در سال گذشته 2 درصد آن در بخش تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند، پنج درصد در کمک هزینه درمان افراد بی بضاعت، 12 درصد در هزینه تعمیر و بازسازی مسکن، 47 درصد کمک هزینه معیشتی و 33 درصد در کمک تأمین لوازم ضروری، تکمیل و احداث پروژه های عام المنفعه پرداخت شده است.

وی از ساخت و تعمیر 780 واحد مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا به یک هزار و 72 بیمار کمک هزینه درمان و 972 مورد کمک هزینه تحصیلی در اقشار دانش آموز و دانشجو پرداخت شد.

روشن با بیان اینکه سال قبل 79 میلیارد تومان زکات به صورت نقدی و کالایی در این استان پرداخت شده است تصریح کرد: با توجه به زکات وصولی 186 درصد اهداف برنامه ریزی شده در وصول زکات در این استان محقق شد.

دبیر شورای زکات استان بوشهر، این استان را در وصول زکات در کشور رتبه دوم اعلام و بیان کرد: برای سال جاری 100 میلیارد تومان وصول زکات برنامه ریزی شده و تاکنون 61 درصد آن طی 2 ماه گذشته پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان زکات استان بوشهر تجلیل شدند

فعالان زکات استان بوشهر تجلیل شدند