مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-11سياسي

استفاده چندباره از کیسه زباله در مناطق جنوبی


شهروند و اتباع در این منطقه در برخی موارد زباله را با نایلون در مخازن تخلیه می کنند و نایلون را مجدد استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شیری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه ساماندهی خیابان شهرزاد منطقه 15 یکی از اقداماتی بود که در مدت اخیر انجام شد، گفت: جلسه ای را با قوه قضاییه و کلانتری محله برگزار کردیم و شهردار تهران در ایام منتهی به عید چهار جلسه را برای ساماندهی خیابان شهرزاد و سد معبر برگزار کرد و تأکید می کنم که این خیابان هیچ وقت به اندازه امروز وضعیت خوبی نداشته است.

وی افزود: 100 هزار دانش آموز در منطقه 15 تحصیل می کنند و بالاترین تعداد دانش آموز را دارد که 10 هزار نفر از این دانش آموزان از اتباع بیگانه هستند؛ بیشتر این دانش آموزان به محله شوش تعلق دارد.

شیری در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر نیز گفت: در سال 1400 در مجموع هزار و 920 نفر، تا پایان آذر سال قبل چهار هزار و 173 نفر، از دی ماه تا پایان سال دو هزار و 971 نفر و در مجموع هفت هزار و 144 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند و آمار امسال دو هزار و 563 نفر است که شیب صعودی جمع آوری معتادان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در مراکز ماده 16 معتادان را بیشتر از 6 ماه نگهداری نمی کنند و مجدداً افراد باز می گردند و این نگرانی وجود دارد که معتادان به منطقه سرازیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده چندباره از کیسه زباله در مناطق جنوبی

استفاده چندباره از کیسه زباله در مناطق جنوبی