مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-19اجتماعي

ابتکار معلم البرزی برای حمایت از دانش آموزان محروم


عرصه تعلیم و تربیت کشور عزیزمان ایران همیشه شاهد فداکاری ایثار و از خودگذشتگی معلمانی است که شمع وجودشان گرمابخش بوستان دانش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عرصه تعلیم و تربیت کشور عزیزمان ایران همیشه شاهد فداکاری ایثار و از خودگذشتگی معلمانی است که با دستان پر مهر خود و به صورت گمنام به تربیت و پرورش آینده سازان این مرز و بوم مشغول بوده و شمع وجودشان گرمابخش بوستان دانش است.

در شهرستان ساوجبلاغ نیز معلمان فداکاری در سنگر مقدس آموزش و پرورش به نقش آفرینی پرداخته اند و با بذل جان، مال و اندوخته های خود، در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان میهن اسلامیمان تلاش کرده اند.

داستان خانم معلم الهام ناظری حکایت خیل عظیم معلمانی است که معلمی را نه در چارچوب کلاس، بلکه در همه جا و در هر زمان معنی کرده اند.

سوسن تفرشی مدیر هنرستان کاردانش دکتر طباطبایی نقطه آغاز داستان محبت معلمی را اینگونه روایت می کند: مدرسه ما در منطقه کمتر برخوردار شهرستان ساوجبلاغ واقع شده و از روستاهای همجوار میزبان دانش آموزان هستیم، که این دانش آموزان اکثراً کم بضاعت و بی بضاعت هستند و همین موجب شده که پس از گذشت مدتی، شاهد ترک تحصیل آنها باشیم.

وی می گوید: بسیاری از دانش آموزان در رشته های نظیر کامپیوتر، حسابداری، طراحی دوخت مشغول تحصیل هستند، اما تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار معلم البرزی برای حمایت از دانش آموزان محروم

ابتکار معلم البرزی برای حمایت از دانش آموزان محروم